- A kedvezményezett neve: Dal-Tim Kereskedelmi és Szolgáltató Korlátolt Felelősségű Társaság
- a projekt címe: Gyártásirányítási és kontrolling rendszer fejlesztés a Dal-Tim Kft-nél
- a szerződött támogatás összege: 4 496 400 Ft
- a támogatás mértéke (%-ban): 40%
- a projekt tartalmának bemutatása: A Dal-Tim Megoldás Prototípusának tervezése: A konkrét témakörök megvalósítása előtt egy felméréssel, tervezéssel, és a prototípus kialakításával kell kezdeni. A tervezés során egy Prototípust készítünk, ami jól érzékelteti, hogy miket tartalmazna, és miként működne a Dal-Tim részére javasolt megoldás. Külön figyelmet fordítunk a tulajdonos és a vezetők üzleti céljainak megismerésére, azon megoldások kidolgozása, amivel hatékonyan támogatható és ellenőrizhető a munkájuk;• képernyőtervek, funkciókkal illusztrált leírás. A tervezés után a Prototípus alapján fogjuk a megoldást testreszabni, életszerű körülmények között tesztelni és bevezetni. A leghangsúlyosabb területek az üzemek közötti ütemezés, összehangolás és gyártáskövetés támogatása. A testreszabáshoz a következő munkákra van szükség (ez hozzáadódik a tervezés munkaigényéhez): Kulcsfelhasználók betanítására alkalmas rendszer elkészítése Kulcsfelhasználók betanítása Finomhangolás Felkészítés üzemszerű használatra Éles használat – garanciális időszak Hardverkövetelmények : A Dal-Tim Kft jelenlegi eszközei alkalmasak az új fejlesztés fogadására és üzemeltetésére. Szoftverkövetelmények: Windows vagy Linux alapú operációs rendszer, Linux preferált. Tervezett modulok és funkcióik:Gyártás támogatás szükséglet számítás – beszerzési előrejelzések – gyártási rendelések – gyártásütemezés – hulladékkezelés – minőségellenőrzési támogatás – selejt kezelés – gyártási szám – sarzs szám kezelése – alapanyagok kezelése Beszerzés, logisztika – Cikk-csoport kezelése – sarzs szám kezelése – gyártási szám kezelése – cikk-törzs kezelése – több raktár kezelése – készletszint figyelés – készletérték nyilvántartás -mennyiségi nyilvántartás – visszárú kezelése – rendelési mennyiség nyilvántartása – raktárkészlet kezelése – leltározás – árlista kezelése – intrastat – logisztikai lánc végigkövetése. Meglévő rendszer továbbra is használatban marad, ez az Actual alaprendszer, mely a CRM-et és a pénzügyeket tartalmazza, minimális vezetői információs szolgáltatással
- a projekt tervezett befejezési dátuma: 2019.01.30
- projekt azonosító száma: GINOP-3.2.2-8-2-4-16-2017-00349
Oldalunk cookie-kat ("sütiket") használ. Ezen fájlok információkat szolgáltatnak számunkra a felhasználó oldallátogatási szokásairól, de nem tárolnak személyes információkat. Honlapunkra látogatva Ön beleegyezik a cookie-k használatába. További részleteket a Cookie (süti) szabályzat oldalon olvashat. Elfogadom Süti Szabályzat